BB>Forum>Barnfrågor>Stora barn & Tonåringar Föregående tråd Tidigare Innehåll Nästa tråd Nästa Listvisning Platt  
mammsengbg
Original

Reggad: 21:33
Hemort: Göteborg
syskon som tränar gymnastik tillsammans???
      17:07 20/03/2009

mina tjejer har gått i varsin gymnastik grupp i ett par år, först gick dom på famlilje gympa sedan delade vi på dom.

men så nu när jag blev ensamstående med mina tre barn fick jag så svårt att få ihop det med hämnting och lämnig + att minsta tjejen inte triveds så bra i sin grupp, så jag frågade om det inte skulle gå att tjejerna fick gå i samma grupp.
det skiljer 13 månader mellan mina ena 02: andra 03:a och dom är väldigt jämna när det gäller vad dom kan på gympan,

Men min minta är född nov 03, så i gruppen skiljer det nästan 2 år mellan henne och de äldsta. iaf så fick hon lov att "testa in" i gruppen, tränarna gav henne tre gånger för att se om hon hängde med.
så i måndags när jag hämtade dom så berättade tränaren (och typ alla barnen...) att nannas lillasyster minsan är den enda i gruppen som gör frivolter med bara sats-bräda (vad det nu innebär, vi vuxna får inte vara med och titta på träningarna)
hon är tydligen jätte duktig har inga som hellst problem att träna med dom äldre.
hennes storsyrra har också väldigt lätt för gymnastik och dom älskar att hjula, stå på händer, stå på huvud, göra handvoler tillsammans i vardagsrummet dom peppar nog varandra men tävlar inte vad jag märker.
men jag hade igentligen inte tänkt mig att dom skulle träna ihop, ,men nu blev de så och jag känner lite oro inför att dom ska börja "tävla" mot varandra.
om 1-2 år kommer dom ju börja så smått med tävligar i trupp och hur känns det då att tävla ihop med lill/stora-syster?

om dom inte tränar ihop vet jag inte hur jag ska lösa det med lämning/hämtning... fy så svårt!

någon här som har syskon som tränar ihop?

--------------------
ensamma mamman med tre

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!     Meddela moderator

Hela tråden
Ämne Inlagt av Inlagt den
* syskon som tränar gymnastik tillsammans??? mammsengbg 17:07 20/03/2009
. * * Re: syskon som tränar gymnastik tillsammans??? NettanMalmöAdministratör   14:22 25/03/2009
. * * Re: syskon som tränar gymnastik tillsammans??? Stinis   21:22 24/03/2009
. * * Re: syskon som tränar gymnastik tillsammans??? zikzak   06:42 21/03/2009
. * * Re: syskon som tränar gymnastik tillsammans??? Teesa   19:10 20/03/2009

Extra information
0 registrerade och 11 anonyma användare besöker detta forum.

Moderator:  Jenny2002, NettanMalmö, Viv 

Rättigheter
      Du kan inte skapa nya trådar
      Du kan inte svara på inlägg
      Html är aktiverat
      BBKod är aktiverat

Betyg:
Läst ggr: 1661

Hoppa till

Generated in 0.014 seconds in which 0.001 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu