BB>Forum>BarnfrÃ¥gor>Speciella barn Föregående tråd Tidigare Innehåll Nästa tråd Nästa Listvisning Platt  
jenny81
Järnboomare

Reggad: 16:14
Hemort: västerås
Börjar tröttna på detta bråkande känner jag.
      15:34 28/01/2009

Oscar får ju inte vara på dagis, så hur gör man då???

Nu har jag bett en läkare som är bäst på detta med immunbrist sjukdomar att skriva ett läkarintyg.

Jag har min tjänst till och med sista februari eller ev längre(beror på vad de kommer fram till)

Lss verkar han inte ha rätt till. Så hur gör man?

Ska man klara sig på det där vb som för övrigt är räknat på tiden utöver de timmarna jag gör med Oscar på dagen..
ja iof så jobbar jag ju varannan helg på våran fritids gård med.
ska ev söka ett jobb som deltidsbrandman snart oxå. Men ändå

jag ger upp snart. Känner mig som en himla boll som man sparkar runt på överallt..

Ska jag behöva lämna min älskade son på dagis. Där folk inte håller sina sjuka ungar hemma (jag vet man smittar innan det bryter ut)

och han då som är etra känslig ändå,fan jag blir galen snart.. Att inte veta gör mig tokig. Jag skulle vilja veta men hans alla diagnoser faller liksom mellan stolarna känner jag. Och är man så här dålig bara över att vara hemma utan att träffa allt för mycket barn hur blir det då sen?

Vt att det finns folk som har det bra mycket tuffare än oss och att jag är en himla dryg gnällspik,men jag gillar å gnälla

--------------------
Stolt mamma till mina små grisar Rasmus 13 år Casper 8 år och våran lilla "bebis" Oscar 6 år

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!     Meddela moderator

Hela tråden
Ämne Inlagt av Inlagt den
* Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. jenny81 15:34 28/01/2009
. * * Re: Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. Dizzie   21:49 28/01/2009
. * * Re: Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. mammabea   19:35 28/01/2009
. * * Re: Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. tettesnutt   19:59 28/01/2009
. * * Re: Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. jenny81   20:32 28/01/2009
. * * Re: Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. HeJoJu   16:37 28/01/2009
. * * Re: Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. jenny81   17:06 28/01/2009
. * * Re: Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. tettesnutt   16:54 28/01/2009
. * * Re: Börjar tröttna på detta bråkande känner jag. jenny81   17:18 28/01/2009

Extra information
0 registrerade och 7 anonyma användare besöker detta forum.

Moderator:  Jenny2002, NettanMalmö, Viv 

Rättigheter
      Du kan inte skapa nya trådar
      Du kan inte svara på inlägg
      Html är aktiverat
      BBKod är aktiverat

Betyg:
Läst ggr: 1279

Hoppa till

Generated in 0.027 seconds in which 0.004 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu