BB>Forum>BarnfrÃ¥gor>Speciella barn Föregående tråd Tidigare Visa alla trådar Innehåll Nästa tråd Nästa Trådat Trådat  
Hoppa till första olästa inlägg. Sidor i denna tråd: 1
jesslin
Järnboomare

Reggad: 07:49
Hemort: Mariehäll, Stockholm
Tillhör ju er men skriver inte så ofta
      #6365301 - 05:49 31/01/2009

Sofias förkylningsatsma som vi tror vuxit bort men eksemen är kvar. Och så Emilia som är mjölkänslig. hon har haft väldiga problem med förstoppning men efter julhelgen vände det äntligen. Då hade hon käkat inolaxol i 3 1/2 v och bajsat spontant kanske en gång i veckan på det. De gånger hon bajsat spontant på 5 1/2 månader kanske var kanske 10 så får ni en bild på det hela. (jag använde hemmagjort vattenlavemang på henne. hon behöver bajsa varje dag typ) Hon fick diarre en gång men var inte magsjuk utan det var massa faktorer på julaftonskvällen/em som gjorde det.(pärondryck i ökad mängd, inolaxal, enda mjölkfriglassen som fanns hemma var sorbet, de andra var soja i och så vattenlavemanget ovanpå det). dessutom var det tand nr 1 som spökade och orsakade febern.

Hon har mått bra av den mjölkfria kosten men pricktestade visade inget. Vi ska testa runt 1 år.

--------------------
Älskade Sofia 12/10-04 född 54 min efter BF.
Älskade Emilia 13/6-08 född 11 dagar före BF.

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
Sidor i denna tråd: 1

Extra information
0 registrerade och 4 anonyma användare besöker detta forum.

Moderator:  Jenny2002, NettanMalmö, Viv 

Skriv ut denna tråd

Rättigheter
      Du kan inte skapa nya trådar
      Du kan inte svara på inlägg
      Html är aktiverat
      BBKod är aktiverat

Betyg:
Trådvisningar: 979

Hoppa till

Generated in 0.014 seconds in which 0.001 seconds were spent on a total of 13 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu