BB>Forum>Föräldrafrågor>Känsliga ä­mnen Föregående tråd Tidigare Visa alla trådar Innehåll Nästa tråd Nästa Trådat Trådat  
Hoppa till första olästa inlägg. Sidor i denna tråd: 1
Anonym
Oregistrerad

Sviter efter misshandeln av exet
      #6823830 - 06:27 10/02/2014

I 4,5 år av totalt 5 blev jag misshandlad av mitt ex och det pågick mellan 95-00. När jag väl tog mit ur förhållandet var jag totalt nedbryten och anmälde aldrig trots att jag hade brev där han erkänt att han slog mig.
Med mig från dom åren har jag bla. ett knäckt näsben som jag aldrig fick söka hjälp för. Resultatet blev att näsbenet har läkt ihop fel och nu har det börjat synas. Jag mår fruktansvärt dåligt att behöva se mig i spegeln varje dag och bli påmind om den tiden.
Saken är den att exet bor på samma lilla ort som jag och bara gatan bortanför mig. Han lever på sitt liv med ny kvinna och ett gemensamt barn och slapp oerhört lindrigt undan.
Jag funderar nu för att få något slags avslut att fronta honom och fråga hur han tänker kring det han gjort mot mig och om han tänker betala en operation.
Jag har varit till landstinget men de tänker inte hjälpa mig operera näsan då jag förutom utseendemässigt inte har några problem.
Vad skulle ni gjort?

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
TextAnnons
MammaCamilla
Fingerflink

Reggad: 01:29
Hemort: Västerås
Re: Sviter efter misshandeln av exet [Re: Anonym]
      #6823832 - 12:32 11/02/2014

Vill bara skicka en varm kram till dig!!

Lider så med dig i detta nu..

Kram <3

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
Sidor i denna tråd: 1

Extra information
0 registrerade och 4 anonyma användare besöker detta forum.

Moderator:  Jenny2002, NettanMalmö, Viv 

Skriv ut denna tråd

Rättigheter
      Du kan inte skapa nya trådar
      Du kan inte svara på inlägg
      Html är aktiverat
      BBKod är aktiverat

Betyg:
Trådvisningar: 1718

Hoppa till

Generated in 0.075 seconds in which 0.019 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu