BB>Forum>Föräldrafrågor>Familjeliv Föregående tråd Tidigare Visa alla trådar Innehåll Nästa tråd Nästa Trådat Trådat  
Hoppa till första olästa inlägg. Sidor i denna tråd: 1
khrullet
Chattoman

Reggad: 15:53
Hemort: Umeå
Kombinerat dop och bröllop
      #6821782 - 22:38 11/04/2013

Jag åh min sambo ska gifta oss när vi döper vårt 4:e barn i juli, nu börjar jag undrar hur man ska göra med brudföljet?
Är det någon här som haft/varit på ett sådant brölldop åh kan berätta hur ni/de som gifte sig gjorde med detta?
Våra barn är 9, 7, 2 och så lillan på 6 månader. Eftersom alla barnen ska vara med som näbbar kanske det skulle vara bra med någon som håller koll på 2-åringen. Han är rätt vild, men vill ändå att han ska få vara delaktig på vår familjs stora dag.

Skulle det vara smart att ha tex. 1 tärna i brudföljet som håller lite uppsikt över honom? Från början så hade jag inte tänkt något alls på det, men nu vet jag inte...

Hur ska vi göra? Jag känner mig aldelens för oerfaren för att själv komma på vad som skulle fungera åh min sambo verkar inte förstå hur mycket det är att göra med planeringen osv för ett bröllop/dop även om det nu är litet ca 45 gäster..

--------------------
Kim 031028
Vilda 051215
Damien 110215
Esmee 121005

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
TextAnnons
smulis_72
Platinaboomare

Reggad: 20:44
Re: Kombinerat dop och bröllop [Re: khrullet]
      #6821783 - 07:42 12/04/2013

Vi hade kombinerat dop och bröllop - utan fest med med mottagning i mina föräldrars miniträdgård.

Vi haade dock bara med vår äldsta då - de andra två fanns inte...

Men mina föräldrar hade hand om henne under vigseln och under dopet hade vi/faddrarna.
Sen under festligheterna hade mina föräldrar henne igen så vi kunde njuta av vår dag.

--------------------
Linus * Emma * Oscar
KfPM*AP*EM
jag är en tyrannosaurus kärring!

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
Sidor i denna tråd: 1

Extra information
0 registrerade och 17 anonyma användare besöker detta forum.

Moderator:  Viv, NettanMalmö, Jenny2002 

Skriv ut denna tråd

Rättigheter
      Du kan inte skapa nya trådar
      Du kan inte svara på inlägg
      Html är aktiverat
      BBKod är aktiverat

Betyg:
Trådvisningar: 20130

Hoppa till

Generated in 0.032 seconds in which 0.001 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu