BB>Forum>Föräldrafrågor>Efter förlossningen Föregående tråd Tidigare Visa alla trådar Innehåll Nästa tråd Nästa Trådat Trådat  
Hoppa till första olästa inlägg. Sidor i denna tråd: 1
lillilinda
Pratmakare

Reggad: 19:06
Hemort: oslo
mens 3 dagar efter äl?
      #6767606 - 17:35 10/04/2011

Lägger inlägget här eftersom det är 1a mensen efter fl o lite relaterat. födde barn för 8 mån sen nu.
Min kropp spökar o jag vill bara rådfråga lite.
för dryga 2 veckor sen fick jag nästan som äl flytningar men ingen värk som jag brukade få innan sista graviditeten så vi pausade sexeriet i fall att. Men nu för 4 dagar sen fick jag alla symtom i boken på äl. trådiga slemmiga flytningar.. ONT ONT i magen o pilsk bortom all logik. men... igår fick jag mens?
förstår faktiskt inte. det slog aldrig fel på 1 1/2 år då vi försökte bli gravida. äl värk=mens 14 dagar senare. inte 3! Men det skumma är ju att det är 14-16 dagar sen då jag hade lite äl "symtom"... kan man ha 2 äl i en cykel o börja blöda enligt den 1a? va händer då med andra? förstår nån?
ingen mensvärk öht heller men det e kanske normalt med 1a mensen efter förlossningen?

--------------------
Tänk att JAG får vara mamma till dom TRE bästa barnen som finns på snart 6år,3år o 1år <3

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
TextAnnons
Elsasmamma
Bronsboomare

Reggad: 16:03
Hemort: Dalarna
Re: mens 3 dagar efter äl? [Re: lillilinda]
      #6768877 - 19:32 16/04/2011

Jag tror det är troligast att du hade ÄL första gången, då du hade de första symptomen. Men visst, det händer ju i enstaka fall att man har ÄL två gånger, men jag tror snarare att det var kraftiga symptom innan mens istället. Jag har fått mer mensvärk före mens nu än innan mina graviditeter. I vilket fall så kommer ju inget ägg att kunna fästa, om det nu var så att du hade ÄL andra gången.

--------------------
♥ Elsa 040325 ♥
♥ Lukas 060418 ♥
♥ Hjalmar 080730 ♥

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
Sidor i denna tråd: 1

Extra information
0 registrerade och 6 anonyma användare besöker detta forum.

Moderator:  Viv, NettanMalmö, Jenny2002 

Skriv ut denna tråd

Rättigheter
      Du kan inte skapa nya trådar
      Du kan inte svara på inlägg
      Html är aktiverat
      BBKod är aktiverat

Betyg:
Trådvisningar: 20900

Hoppa till

Generated in 0.026 seconds in which 0.002 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu