BB>Forum>Marknad>Recensioner Föregående tråd Tidigare Visa alla trådar Innehåll Nästa tråd Nästa Trådat Trådat  
Hoppa till första olästa inlägg. Sidor i denna tråd: 1
Tuttan_Goding
Pratmakare

Reggad: 17:47
Teutonia Solano
      #5042559 - 11:03 22/08/2006 Bifogad (1218 nedladdningar)

Betyg 9 av 10

Den mest perfekta paraplysulkyn någonsin. Poängavdrag endast för att den, liksom alla paraplysulkys inte kommer att fungera som vintervagn eftersom hjulen är som de är.

MEN

Stabil, ombonad, lyxig och påkostad design, bra fjädring, rymlig, SNYGG och väcker uppmärksamhet.

Ett extra plus för att den till skillnad från andra paraplysulkys, har helt handtag vilket gär att den är lätt att styra med en hand.

Sen ligger min bäbis väldigt skönt i det speciella ergonomiska liggläget som är ställbart i flera lägen. Även 2-åriga storasyster som är storvuxen sitter bekvämt och gärna i denna vagn.

Plus oxå för den snygga medföljande skötväskan som gör att man inte behöver sakna varukorg. Fästes enkelt och snabbt i speciella fästen just för denna väska.

Helt klart värd varenda krona och jag är mer än nöjd.

** Me like ***

--------------------
Moment will come when least expected. No warning in press. Cruel speculation is still on the headline pages when suddenly the tone changes completely.

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
TextAnnons
mountainleaf77
Chattoman

Reggad: 22:36
Hemort: Älvsjö, Stockholm
Re: Teutonia Solano [Re: Tuttan_Goding]
      #6183112 - 17:47 11/09/2008

Klämde på den för jag ville ha en sulky...men vad TUNG den var Helt sanslöst, tyckte jag.

--------------------
Kram från Maria
Mathilda 021210
Miranda 060617

Inläggsfunktioner: Skriv ut inlägg   Påminn mig!   Meddela moderator  
Sidor i denna tråd: 1

Extra information
0 registrerade och 2 anonyma användare besöker detta forum.

Moderator:  Jenny2002, NettanMalmö, Viv 

Skriv ut denna tråd

Rättigheter
      Du kan inte skapa nya trådar
      Du kan inte svara på inlägg
      Html är aktiverat
      BBKod är aktiverat

Betyg:
Trådvisningar: 27280

Hoppa till

Generated in 0.026 seconds in which 0.001 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu