2barnsmorsan
(Tungvrickare)
18:36 02/02/2012
någon som haft juristhjälp?

nu drar man vidare på en massa skit som hänt allt för barnens skull. när får man egentligen sinnesro o trygga glada lugna barn? så jävla förstörd är man emellan varven. varför kan inte en del x bete sig... ((

Petra75
(Platinaboomare)
18:42 02/02/2012
Re: någon som haft juristhjälp?

Har inga svar gumman. Det är så trist när exen väljer att inte sammarbeta

kram

2barnsmorsan
(Tungvrickare)
18:51 02/02/2012

nu ska han få smaka på sin egen medicin i alla fall. o det går ju framåt det kommer att smälla hårt i hans brevlåda nästa vecka.o detta kommer att bli nervöst...men vi får se hur han reagerar..

ako
(Chattoman)
20:18 02/02/2012

Jag har advokat till min hjälp i vår vårdnadstvist som pågått sen juni-10.

LillaSessan
(Original)
20:43 02/02/2012

Hade oxå en advokat under våran vårdnad och umgängestvist

MEJAN
(Guldboomare)
21:24 02/02/2012

Har haft jurist inblandad i ärenden gällande vårdnad, umgänge och underhåll.

2barnsmorsan
(Tungvrickare)
22:16 02/02/2012

okey tjejjer då behöver jag svar på en del frågor nu inför min jurist varannan helgs besök på barnen eftersom dom är helt hysteriska nervösa o mår skitdåligt när dom ska gå dit. han ska hämta dom på dagis fre och lämna dom måndag. han får ändå ha dom 4 dagar sa att vi får se hur dom kommer att reagera på det. då ser även personalen om ngt är knas. och han får en chans att skärpa till sig. vad händer om han inte lämnar dom på måndagen? vilka saker kan han motsätta sig. min jurist ville dra in allt men jag är fortfarande blåögd o hoppas...så jävla dum e jag...men men jag vill trycka på kommunikationsproblem sinsemellan och att han skärper sig där. hoppas jag kan skrämma honom att skärpa till sig för barnens skull. och att han slutar upp med all skit han och hans nya håller på med. vilka saker kan man trycka på som ni märker gör verkan som gör att x:en håller sig i schack...vet inte ens egentligen vad jag själv babblar om. är så lycklig att få ha mina tjejjer nästan heltid o slippa köra iväg dom när dom är så ledsna, sen samtidigt slippa fejsa x:et som är ett as. jag bokstavligt talat avskyr honom....han har förstört det lilla förtroendet jag hade för honom.

Extra information

Generated in 0.005 seconds in which 0.001 seconds were spent on a total of 5 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu