Effi
(J?rnboomare)
16:57 13/05/2013
Re: Hur mycket kan klubbar kräva av föräldrar?

Jag jobbar i en fotbollsklubb och vi kräver inget av våra föräldrar mer än att de följer vår policy om hur man beteer sig och så vidare. Jo, vi kräver att man betalar sina avgifter

Sen finns det lag som i sin tur kräver MASSOR av föräldrarna. Detlägger vi oss inte i så länge det inte går mot policyn eller på anat sätt är olämpligt. Vi har exempelvis ett lag som aköter hela vårt fik.. 5 dar i veckan

För mig är det helt otänkbart att kräva det men någonstans måste jag väl tänka mig att de kommit överrens om att driva det.

Som förälder har jag kokat och sålt kaffe EN gång och sonen har spelat fotboll i 3 år.

Jag betalar hellre... nu vet jag att alla inte har råd att göra det. Men jag tycker det ska finnas två möjligheter ställa upp/jobba eller betala. För det handlar om pengar till lagkassan.

Om klubben kräver att ni som föräldrar SKA göra en massa saker så ska det framgå när ni blir medlemmar. Om det är laget som kräver så hade jag tagit mig ett snack med dem. Det finns gränser...

Extra information

Generated in 0.004 seconds in which 0 seconds were spent on a total of 5 queries. Zlib compression enabled.

Annonsera på BB | Kontakta BB | Abuse | Regler
Copyright © Babyboom.nu